1. W jaki sposób umówić się z nami na spotkanie?

Mając na uwadze różne możliwości czasowe Klientów proponujemy zarówno spotkania stacjonarne w siedzibie Kancelarii, jak i możliwość odbycia konsultacji online, na którą mogą się Państwo zapisać za pośrednictwem naszej strony internetowej. 

2. W przypadku zlecenia sprawy Kancelarii w jaki sposób będę informowany/a o toczącym się postępowaniu?

Zapewniamy Państwu informowanie na bieżąco o wszystkich podejmowanych czynnościach na każdym etapie postępowania poprzez wybrany przez Państwa środek komunikacji (e-mail, rozmowa telefoniczna, wideokonferencja, spotkanie w Kancelarii). 

W przypadku jakichkolwiek pytań zawsze istnieje możliwość kontaktu telefonicznego bądź mailowego.

3. W jaki sposób mogę zapłacić za usługę prawną lub zlecenie sprawy?

Wychodząc naprzeciw Państwa preferencjom, honorarium może:

  • zostać ustalone według stawki godzinowej po uzgodnieniach poczynionych z Klientem.
  • stanowić wynagrodzenie ryczałtowe jednorazowe bądź płatne miesięcznie z góry do określonego dnia miesiąca.
  • stanowić jednorazową opłatę za konsultację prawną bądź wykonanie pojedynczych czynności.
4. Jaki jest koszt porady prawnej?

Koszt godzinnej porady prawnej wynosi 250 zł netto. Ewentualne dalsze podjęcie przez nas działań i zlecenie sprawy ustalamy za każdym razem indywidualnie. Ma to odzwierciedlenie przede wszystkim w stopni trudności danej sprawy, a tym samym czasie jaki adwokat musi poświęcić na jej przeanalizowanie.

5. Na czym polega porada online?

Na poradę prawną online mogą się Państwo zapisać poprzez naszą stronę internetową. Przy zapisach bardzo prosimy o podanie najważniejszych informacji dotyczących czego konsultacja ma dotyczyć, co umożliwi nam uprzednie przygotowanie się.

Zdajemy sobie sprawę z tego, że dla  wielu osób porada prawna, szczególnie w przypadku problemów prawnych dotyczących życia osobistego wiąże się z ogromnym stresem i nie zawsze uda się wszystko zapisać lub zapamiętać. Dlatego też najpóźniej na drugi dzień roboczy otrzymają od nas Państwo podsumowanie rozmowy w formie pisemnej drogą mailową wraz z najważniejszymi informacjami i przedstawieniem proponowanego przez nas rozwiązania ewentualnego problemu.

6. Czy Kancelaria działa tylko na terenie Wrocławia?

Siedziba naszej Kancelarii mieści się na terenie Wrocławia, jednakże działamy na terenie całej Polski.

7. Czy jest możliwość umówienia spotkania w weekend?

Tak. Po uprzednim kontakcie telefonicznym bądź mailowym w przypadkach niecierpiących zwłoki istnieje możliwość umówienia się na konsultację w weekend.

8. Czy Kancelaria podejmuje się pomocy w sprawach karnych wymagających natychmiastowych działań?

Tak. Jednym z głównym obszarów praktyki naszej kancelarii jest prawo karne. Mamy pełną świadomość, że obowiązkiem adwokata jest natychmiastowe i skuteczne podjęcie obrony w przypadku zatrzymania, do którego najczęściej dochodzi niespodziewanie. Jeżeli więc dojdzie do zatrzymania, przeszukania bądź tymczasowego aresztowania i podjęcia wobec Państwa czynności (w pierwszej kolejności jest to zazwyczaj złożenie wyjaśnień lub odmowa ich złożenia) Kancelaria udzieli natychmiastowej pomocy prawnej.

9. Czy Kancelaria prowadzi obsługę prawną przedsiębiorców?

Tak, Kancelaria podejmuje się obsługi prawnej zarówno klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Wieloletnie doświadczenie w zakresie doradztwa prawnego zdobyte we wrocławskich kancelariach sprawia, że prowadzenie negocjacji z innymi podmiotami czy też opiniowanie umów stanowi istotny punkt naszej działalności.

10. Jak przygotować się na spotkanie z adwokatem?

Świadczenie obsługi prawnej w sposób skuteczny możliwe jest tylko i wyłącznie wtedy, gdy adwokat będzie miał możliwość dokładnego zapoznania się z sytuacją Klienta. Z tego względu konieczne jest przedstawienie przez klienta kompletnej dokumentacji sprawy (pism sądowych, umów, korespondencji ze stroną przeciwną oraz innych dokumentów istotnych dla sprawy), a także przedstawienie wszelkich informacji mogących mieć znaczenie dla sprawy.

Jeżeli w chwili obecnej nie posiadają Państwo kompletnej dokumentacji bądź nie wiedzą, co może być istotne, na pierwszym spotkaniu wszystko ustalimy i pomożemy w zebraniu niezbędnych dokumentów.

11. Czy dokumenty i informacje przekazywane adwokatom są bezpieczne?

Każdy z adwokatów ma obowiązek zachowania tajemnicy prowadzonej sprawy, co określa się mianem „tajemnicy zawodowej”, z której zwolnionym może być jedynie przez Sąd. Poufność obejmuje wszystkie pozyskane informacje przez adwokata.